Pakalpojumi

HL grāmatvedība piedāvā kvalitatīvus ikdienas grāmatvedības pakalpojumus, kas sevī ietver:

  • pirmdokumentu iegrāmatošanu;
  • darba algu aprēķinu;

  • nodokļu atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu VID;

  • gada pārskata sagatavošanu;

  • operatīvo pārskatu sagatavošanu;

  • citu pakalpojumu sniegšanu pēc vienošanās,

  • un sniedz bezmaksas konsultācijas nodokļu jautājumos saviem klientiem. 

Uzņēmums savu pakalpojumu cenu katram klientam nosaka individuāli, ņemot vērā klienta dokumentu apjomu, darbinieku skaitu, darījumu un atskaišu iesniegšanas sarežģītības pakāpi, un citus papildus pakalpojumus, kurus klients vēlas saņemt.

Bāzes pakalpojumi (sākot no 40 EUR/mēn + PVN):

  • saņemto rēķinu, pavadzīmju apstrāde
  • nosūtīto rēķinu, pavadzīmju apstrāde
  • skaidras naudas izdevumu dokumentu (čeki, kvītis) apstrāde
  • bankas norēķinu kontu operāciju apstrāde
  • kases ieņēmumu un izdevumu orderu apstrāde

Sazinies un saņem savu cenu piedāvājumu! Mūsu kontakti